F.A.Q

Najczęściej zadawane pytania

  • Jeśli, Drogi Kliencie, dysponujesz własnym wzorem, wystarczy, że prześlesz do nas plik pdf oraz określisz swoje oczekiwania co do formatu, rodzaju papieru oraz nakładu. Jeśli takiego wzoru nie masz, to go dla Ciebie możemy opracować. 

Prosimy o korzystanie z adresów mailowych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek realizacji indywidualnej, przygotowujemy wycenę i przesyłamy drogą mail’ową do akceptacji. Jeśli warunki są zaakceptowane, dopiero wówczas zaczynamy dalszą realizację zlecenia.
  • Jeśli druk indywidualny jest potrzebny ponownie, to możemy go wykonać, ale prosimy o podanie odpowiedniego kodu, który został w tym przypadku nadany oraz o ocenę poprawności i aktualności. Uwaga ta w szczególności dotyczy druków wykonywanych z zakresu pomocy społecznej oraz świadczeń rodzinnych. Nie aktualizujemy sami druków bez wyraźnej prośby i określenia treści.
  • Nasze druki staramy się na bieżąco aktualizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dziękujemy za wszelkie uwagi w tym zakresie, bo w końcu to Państwo wiecie najlepiej „co w trawie piszczy”
  • W przypadku druków bazujących na wzorach publikowanych w Dziennikach Ustaw, unikamy własnej ingerencji w treść. Dlatego zdarza się, że mimo kolejnych zmian przepisów, wzory takie nie są zmieniane, dopóki nie zostanie opublikowane nowe wzornictwo (np. legitymacja pracownika socjalnego, kwestionariusze wywiadów środowiskowych). 
  • Druki do szeroko pojętych świadczeń rodzinnych, od 2017 roku nie są tak „restrykcyjne” w porównaniu do wyżej wspomnianych druków do pomocy społecznej. W ich przypadku zmiany przepisów mogą iść w parze z dostosowaniem wzornictwa według własnej praktyki, oczywiście pod warunkiem, że treść zawiera wszystkie konieczne informacje.
  • Nasza drukarnia, dla większości  oferowanych druków w naszym sklepie internetowym, praktykuje stosowanie jednostki magazynowej x 100 szt. (100 sztuk). 
  • Praktyka lat poprzednich skłoniła nas do wprowadzenia jednostki magazynowej 50 szt., która jest NIEPODZIELNA. Dotyczy to druków z kategorii POMOC SPOŁECZNA oraz ŚWIADCZENIA RODZINNE, FUNDUSZ ALIMENTACYJNY, DOBRY START I ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZE. Dlatego,  Drogi Kliencie, jeśli potrzebujesz mniej, niż 100 szt.  któregoś z druków z tych kategorii,  to minimalną ilością, którą możesz zamówić, jest 50 szt. W innych przypadkach możemy  stosować  wielokrotność 50 szt. (np. 2 x 50 szt. = 100 szt., 3 x 50 szt. = 150 szt., itd.). 
  • Drugą, stosowaną przez naszą drukarnię, jednostką magazynową x 1 szt. (sztuka)  Używamy jej wobec książek oraz druków klejonych w bloczki. W przypadku zamawiania jakiegokolwiek towaru, rozliczanego tą jednostką, minimalna ilość to oczywiście 1 sztuka.
  • Nie są stałe i są zależne od rodzaju druku oraz okresu, w którym są zamawiane.
  • Wiemy, że krótkie terminy są dla Was, Naszych Klientów,  bardzo ważne i staramy się tak działać, aby zlecenia trafiały do Państwa w możliwie jak najkrótszym czasie. Nie lubimy jednak składać deklaracji bez pokrycia, dlatego prosimy zawsze o indywidualny kontakt, przy składaniu zamówień, szczególnie nietypowych i indywidualnych. Najlepiej jest zwrócić się drogą mailową, za pośrednictwem adresu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • W przypadku druków tzw. katalogowych, które mamy w stałej sprzedaży (druki dostępne w naszym sklepie internetowym, w kategorii pomoc społeczna i świadczenia rodzinne), nasze terminy zazwyczaj wynoszą od 1-4 dni roboczych, ale może to ulec zmianie w okresie wzmożonego zainteresowania, gdy zbliża się nowy okres zasiłkowy. Ludzie z branży wiedzą o czym mowa…  ;-) 
  • Przelew  w ciągu 14 dni - skierowana jest przede wszystkim do jednostek budżetowych (np. ośrodki pomocy społecznej, domy pomocy społecznej, urzędy gminy, ośrodki zdrowia). UWAGA: Forma ta obowiązuje już przy pierwszym zakupie.
  • Przedpłata na konto dotyczy transakcji realizowanych wobec osób lub firm prywatnych, przy pierwszym zamówieniu lub w początkowym okresie współpracy.
  • Płatność PayU - wprowadzona od sierpnia 2020 r. - pozwala na dokonanie zapłaty w trakcie składania zamówienia on-line.
  • Nasza drukarnia,  P. W. DRUX Sp. z o.o. ,  zastrzega sobie prawo ustalenia w konkretnym przypadku innego sposobu płatności.
  • Przy zamówieniach o wartości netto powyżej 310,00 zł netto, druki dostarczane są na nasz koszt, P.W. DRUX Sp. z o.o. 
  • W przypadku zamówień o wartości poniżej 310,00 zł, doliczamy zryczałtowany koszt przesyłki, w kwocie 25 zł netto.
  • Korzystamy z oferty dwóch wypróbowanych przez lata firm kurierskich, DPD Polska i UPS Polska oraz paczkomatów InPost.
  • Odbiór za pośrednictwem paczkomatów InPost - dedykowany jest dla "drobnych" zamówień, nie przekraczających gabarytowo paczki wielkości 41 x 38 x 64 cm i wagi 25 kg. W przypadku, gdy zostanie przekroczona wielkość bądź waga, zastrzegamy sobie wówczas możliwość zmiany sposobu dostawy na kuriera.